sobota, 12 listopada 2011

Debiut wypieków marchewkowych

Przepis na te niesamowicie proste i szybkie ciastka trafiłam niedawno na blogu nissiax83. Są na prawdę fajne. Jutro przyjeżdżają do nas moi rodzice i chcę zrobić je znowu :)  - podobnie jak ja do dzisiaj nie jedli jeszcze wypieków z marchewką w składzie. Niedługo wypróbuję jakiś przepis na ciasto marchewkowe. Mam swój ulubiony blog w plackami, pewnie tam czegoś poszukam.
Tymczasem fotka - przed upieczeniem, fotki po upieczeniu nie doczekały, szybko zniknęły w brzuchu mojego zachwyconego nimi męża :) Jest ogromnym amatorem słodyczy!
Robiłam z brązowym cukrem i mąką pełnoziarnistą. Polecam zrobić je jak się ma już rozgrzany piekarnik - my wrzuciliśmy je do gorącego piekarnika po pieczeniu ziemniaków do obiadu. 15 minut i dość zdrowy deser gotowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz