wtorek, 15 listopada 2011

Kosmetycznie - PALMER'S

Przyszły właśnie do mnie kosmetyki, które zamówiłam w ubiegłym tygodniu.
Już od jakiegoś czasu chciałam je wypróbować. Zamówiłam 3 rzeczy, a co mile mnie zaskoczyło - dostałam dość sporo, według mnie, próbek.

Na pierwsze niuchnięcie nieco rozczarował mnie zapach balsamu. Nie jest niemiły ale myślałam, że będzie bardziej przyjemny. Jest słodki, na chłodniejsze  pory roku bardzo adekwatny i jeśli okaże się, że działanie będzie na tyle dobre, by zamówić kolejne opakowanie - ok, ale jeśli będzie to przeciętne mazidło, zapach zdyskwalifikuje kolejny zakup. Tak mi się przynajmniej teraz wydaje. Zobaczymy jak będę znosić go na ciele - bardzo rzadko mi się to zdarza, ale ostatnio po dwóch użyciach musiałam oddać w dobre ręce masło do ciała , tak nie mogłam go zdzierżyć na sobie. W opakowaniu pachniało całkiem ok - nie był to mój zapach ale myślałam, że zużyję i po prostu więcej nie kupię, tymczasem drażnił mnie nieprzeciętnie.
Może to się wydać komuś interesujące - kosmetyki przyszły bardzo solidnie zapakowane, w kopercie bąbelkowej, dodatkowo buteleczki owinięte były folią bąbelkową.. Siedzę teraz sobie, oglądam filmiki urodowe na YT, przeglądam ulubione blogi i pstrykam ;)
http://maslokakaowe.com/pl/index

4 komentarze:

  1. A gdzie udało Ci się zamówić kosmetyki Palmers?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Linka podałam pod postem - również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na więcej postów, koniecznie! zaglądam tu codziennie :-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń